Schietvereniging Breda

Schietvereniging Breda is een recreatieve vereniging die opgericht is op 30 oktober 1970. We tellen nu ongeveer 60 leden en zijn lid van en gecertificeerd door de K.N.S.A.

Wegens een groot aantal aanmeldingen, hebben wij momenteel een ledenstop!

Geïnteresseerden en Kennismaking

Bent u geintereseerd om deel te nemen aan onze vereniging? dat kan!

Nadat u contact opgenomen heeft zullen wij u uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Hierin kunt u vertellen wie u bent en zullen wij vertellen wie wij zijn. Ook wordt er uitleg gegeven over de regels van de schietsport, het schieten en veiligheid

Na het kennismakingsgesprek is het mogelijk om maximaal drie intruductieschiet momenten te doen voor een kleine vergoeding. Tijdens deze momenten wordt er verder ingegaan op de regels van de schietsport en veiligheid, waarna er onder begeleiding wordt geschoten. Ook kunt u natuurlijk verder kennismaken met onze leden en wordt.

Na het gesprek en de introdcutiemomenten kunnen we besluiten om u toe te laten tot de vereniging als aspirant lid. Tijdens de aspiranttijd wordt u verder meegenomen in de wereld van de schietsport en de vereniging en voorbereid tot volwaardig lid. Tijdens het kennismakingsgesprek wordt in detail uitgelegd hoe het hele traject van kennismaking tot lid tot stand zal komen.

Nog steeds geïntereseerd? Stuur dan ons een bericht via het contact formulier!

Wegens een groot aantal aanmeldingen, hebben wij momenteel een ledenstop!

Privacy

SV Breda heeft in 2018 zijn reglementen, protocollen en interactieve deel van de site aangepast volgens de AVG wetgeving 2018 en de formats van de KNSA.

Disciplines

Een schietsport discipline is een indeling (binnen een wapengroep) op grond van o.a. soort wapen en het kaliber.

Binnen SV Breda wordt met een aantal disciplines geschoten en worden er voor deze disciplines binnen verenigingsverband wedstrijden georganiseerd.

Wedstrijden

In principe zijn de eerste zaterdagen van de maand gereserveerd voor de discipline wedstrijden. Daarnaast worden er nog groepswedstrijden als service pistool, bowling pin georganiseerd door het jaar heen. Op zaterdagen voor de Pasen en voor de Kerst houden wij wedstrijden met extra gezelligheidsaspect.

Ook het deelnemen aan wedstrijden buiten de vereniging wordt gestimuleerd, voor diegenen die daar interesse in hebben.

Adres Schietbaan

Schietbaan

S.V. Koningsschutters
Baanvelden 22
4715 RH Rucphen

U kunt alleen langskomen als u een afspraak heeft of als lid van onze schietvereniging.

Openingstijden

Op zaterdag ochtend van 9:00 tot 12:00 zijn wij geopend voor onze leden en aspiranten.
Voor leden met een wapenverlof is het ook mogelijk om als gastschutter te komen schieten van maandag t/m donderdag tussen 19:00 en 23:00. Kosten 2,50 Euro.

Vragen of interesse

Heeft u nog vragen, of wilt u meedoen aan een kennismaking serie? Stuur ons dan een e-mail via onderstaand formulier.

Contactpagina

Verplicht veld